13.02.2019 – Eksport do Chin: od żywności – po maszyny

Polscy przedsiębiorcy coraz chętniej spoglądają na rynek za wielkim murem, dostrzegając w nim szanse na rozwój swoich firm. Wartość eksportu z Polski do Chin wzrosła w 2017 r. o 32% i wyniosła 3,35 mld dolarów, co było najwyższym wynikiem w historii naszej wymiany handlowej z Państwem Środka. Prawdopodobnie statystki 2018 r. będą jeszcze lepsze. Chiński rynek kusi szansą dla polskich małych i średnich firm i jest ku temu wiele powodów.

Chiny to gigantyczny rynek konsumpcyjny 1,4 mld potencjalnych konsumentów, posiadających z roku na rok coraz większą siłę nabywczą. Bardzo chętnie korzystają oni z różnych możliwości zakupu importowanych produktów z Europy, z założenia postrzegając je jako lepsze, co polskim przedsiębiorcom daje dobrą pozycję już na starcie.

Jeśli wizja rozwoju Twojego przedsiębiorstwa sięga dalej niż poza granice naszego kraju czy kontynentu, czujesz, że eksport do Chin może stać się szansą również dla Twojego biznesu, ale potrzebujesz wsparcia w zakresie podjęcia pierwszych kroków – zarejestruj się na nasz webinar. Skuteczna ekspansja na tak odległy, odmienny kulturowo i biznesowo rynek jak Chiny wymaga wiedzy i solidnego przygotowania. 45 minut spotkania z naszymi ekspertami może stać się przełomowym krokiem w rozwoju Twojej firmy.

Katarzyna Siezieniewska i Michał Golańczyk (sylwetki prelegentów poniżej) w trakcie spotkania poruszą m.in. takie tematy jak:

– sposoby eksportu do Chin
– specyfika eksportu drogą morską
– specyfika eksportu drogą kolejową
– specyfika odprawy celnej
–  kategorie produktów jakie można eksportować
– 2 szlaki kolejowe: jak wyglądają i co się zmieniło
– dlaczego eksport do Chin jest tańszy od importu
– organizacje pomagające w eksporcie
– kto ma szansę odnieść sukces w eksporcie do Chin
– zabezpieczenie ładunków w eksporcie

W trakcie webinaru będzie możliwość zadawania pytań, na które prowadzący odpowiedzą w trakcie spotkania.

Liczba uczestników webinaru jest ograniczona do 100, więc zarejestruj się już teraz!

Katarzyna Siezieniewska

Od początku kariery zawodowej związana ze sprzedażą usług transportowych. Zarządza sprzedażą w Morskiej Agencji Gdynia Sp. z o.o., skupiając swoje działania w obszarze budowy i rozwoju zespołów handlowych. Koordynuje i współtworzy serwis specjalistyczny kontener.pl, zajmujący się tematyką sprzedaży oraz doradztwem w zakresie usług spedycji morskiej kontenerów (eksport i import). Odpowiada również za realizację działań strategicznych MAG.

michal-golanczyk2

Michał Golańczyk

kolejchiny logo

Business Development Manager w firmie Morska Agencja Gdynia. Jego przygoda w logistyce i sprzedaży trwa od prawie 10 lat. Doświadczony w zarządzaniu projektami oraz zespołami sprzedażowymi. Odpowiedzialny za produkt frachtu kolejowego z Chin oraz serwis informacyjny www.kolejchiny.pl.